מחפשים אימון בדופק גבוה? אימון אירובי ואנאירובי ששורף המון קלוריות? לשפר את הסבולת לב ריאה וסבולת שריר שלכם? אז הגיע הזמן שתגיעו לאימוני FitBurn – שילוב של אימון HIIT ואימון פונקציונלי – אימון בדופק גבוה עם תוצאות מדהימות!

פיטברן - אימון סטודיו פונקציונלי - HIIT בדופק גבוה

מכון הכושר שלנו מציע מגוון תחומי אימון שכולם מביאים את המתאמנים לתוצאות מיטביות בצורה מהנה ומאתגרת.

אימון פיטברן מבוסס על שיטת האימון הפונקציונלי (שיטת הקרוספיט העולמית) אשר משלבת תרגילי הנפת משקולות, התעמלות (GYMANSTICS) ותרגילים אירוביים כגון ריצה, חתירה, אופניים ועוד. באימוני הכושר הרגילים המתקיימים במכון שלנו (להם אנחנו קוראים Fit) מקדישים את החלק הראשון של האימון לעבודת כוח (STRENGTH) ומסיימים את האימון בעבודת סבולת (CONDITIONING). הרבה מתאמנים (ומתאמנות) אוהבים בעיקר את החלק האחרון של האימון – דופק גבוה, החלק “ששורף” הרבה, קצב עבודה ומוזיקה מקפיצה. אז לפעמים החלטנו להאריך את החלק הזה בתוכנית האימון וראינו שמתאמנים עפים על זה. מפה לשם – נולד לו אימון FitBurn – אימון שכולו CONDITIONING או בשפה המקצועית בתחום – METCON.  האימון הוא 40-50 דקות של תאכלס עבודה – המון חזרות, הרבה תנועות, כל הזמן תנועה. באימון כזה השריפה הקלורית היא מירבית וניתן להגיע לתוצאות גבוהות ביותר. 

היתרונות של אימון פיטברן – HIIT:

* אימון עצים וממוקד – HIGH INTESITY INTERVAL TRAINING.

* שורף המון קלוריות בזמן קצר.

* אימון פחות טכני ויותר תאכלס – למי שמתאים לעבוד על תנועות פשוטות יותר.

* עבודת סבולת כוח וסבולת לב ריאה – היעילה ביותר לשריפת שומנים וחיטוב.

מתאמנים שרוצים להגיע לאימון ממוקד מטרה, להרגיש עבודה ולהזיע הרבה – זה האימון בשבילכם! 

אז קדימה לזוז! בואו להינות מחווית אימון אחרת בפיטבוקס חורב!

המנויים למכון הינם ללא הגבלה וניתן להגיע לכל סוגי השיעורים. כל אחד יוכל למצוא את שיטת האימון אליה הוא הכי מתחבר וזו אשר תסייע לו להשיג את מטרותיו בצורה היעילה ביותר והכל בזמן שנוח ומתאים לו באופן אישי. כל האימונים מועברים על ידי צוות מאמנים מקצועי אשר ידע כיצד לדחוף אתכם לכיוון התוצאה הרצויה. 

אימון פיטבוקס

אימון פונקציונאלי המשלב תרגילים של ספורט זירה כמו איגרוף, קיקבוקס ואיגרוף תאילנדי. באימון מרימים משקולות ועובדים על תרגילי משקל גוף, עובדים בתחנות על זמן, מרביצים לשקי איגרוף ועובדים עם מאמן על כריות אימון.

קרא עוד »

חוג כושר חיפה לנוער

אימון פונקציונאלי המשלב תרגילים של ספורט זירה כמו איגרוף, קיקבוקס ואיגרוף תאילנדי. באימון מרימים משקולות ועובדים על תרגילי משקל גוף, עובדים בתחנות על זמן, מרביצים לשקי איגרוף ועובדים עם מאמן על כריות אימון.

קרא עוד »

מאמרים נוספים שיעניינו אותכם

הרכב הגוף

סביב האימונים שומעים הרבה את המונח ‘מסה’ (‘מסה מלוכלכת’, ‘מסת גוף רזה’, ‘עלייה במסה טובה’, וכולי). אז כדי לתת קצת ביאורים הנושא, בואו נבין מה

קרא עוד >

היסטוריה של חדרי כושר

את העיסוק בכושר גופני ניתן לשייך לצורך של האדם להישרדות, החל מראשית האנושות שבה אנשים היו צריכים להישאר כשירים פיזית כדי להישאר בחיים (לצוד, לברוח,

קרא עוד >

!WORK FOR IT

שיעור ניסיון ללא התחייבות

השאירו פרטים או חייגו עכשיו 054-7275050