קיקבוקס חיפה - להשיג את המטרות שלכם

היא למעשה אומנות לחימה המשלבת אגרוף קלאסי ובעיטות. לשנים פותח הקיקבוקס כפעילות אירובית אפקטיבית ופופולארית מאוד. כמובן שקיים הבדל כלשהו בין לימוד הטכניקה המסורתית של הקיקבוקס לבין הדרכת האימונים למטרת ספורט. אימוני הקיקבוקס מעולים להשגת מטרות גופניות כגון:

  • שיפור סיבולת לב ריאה
  • שיפור קואורדינציה ושיפור שיווי המשקל
  • שיפור הזריזות
  • חיזוק שרירי הגוף ושיפור כוח מהיר (מתפרץ)
  • שריפת קלוריות וחיטוב הגוף
  • משמעת עצמית, סבלנות ושלווה
 

מדובר בפעילות דינאמית ומאתגרת והיא מהווה אלטרנטיבה מצוינת עבור אלו אשר אימונים אירובי קונבנציונליים (כמו ריצה, אופניים או שחייה) פשוט משעממים אותם. 

קיקבוקס הפך לשיטת אימון פופולארית במכוני כושר ומועדוני הספורט בכל הארץ, כך שתוכלו למצוא בקלות גם אימוני קיקבוקס בהרבה מכוני כושר קונבציונאליים.

פיטבוקס - קיקבוקס ברמה אחרת!

במכון שלנו המדריכים מגיעים עם רקע עשיר באומנויות לחימה. קיקבוקס מועבר בצורה מקצועית, מאתגרת ומהנה.

ההבדל הוא שכאשר מדובר באיש מקצוע שלמד את תחום הלחימה, מבין איך ליישם אותו (בזירה ובאימונים) התרגול הופך להיות משהו שונה לגמרי משיעורי הקיקבוקס האירובי ששמעתם עליהם (צעקות עם משקוליות יד קטנות מול מראה? לא אנחנו).

האימון שלנו נשען על שיטת האימון של לוחמים – גם לאנשים שלא מעוניינים להילחם ומתאמנים רק למען הכושר. אנו שמים דגש על טעניקת מכות נכונה ואפקטיבית, על עבודת שק (ולא באוויר), על כושר קרבי שמתרגם את עצמו לביצועים טובים יותר בזירה (וגם מחוצה לה).

חיפאים אשר מחפשים פעילות ספורטיבית דינאמית, לא משעממת ואפקטיבית בטירוף, זוהי הנישה בשבילכם! ניתן למצוא אימונים לכל הרמות והגילאים המועברים על ידי צוות מאמנים מקצועי.

אימון פיטבוקס

אימון פונקציונאלי המשלב תרגילים של ספורט זירה כמו איגרוף, קיקבוקס ואיגרוף תאילנדי. באימון מרימים משקולות ועובדים על תרגילי משקל גוף, עובדים בתחנות על זמן, מרביצים לשקי איגרוף ועובדים עם מאמן על כריות אימון.

קרא עוד »

FITFLEX

אימון יוגלאטיס – יוגה ופילאטיס
בשיטה זו עובדים על תרגילי כוח, גמישות ויציבה נכונה, על שרירי הליבה, ועוד. באימון אנחנו משלבים תנוחות מאתגרות הבונות חוזק גופני, שרירים ארוכים ויציבה סימטרית. זוהי שיטה מגוונת ויצירתית בה הרצפים משתנים לפי הנושא עליו עובדים בשיעור. באימון משלבים בין עולמות היוגה, פאוור יוגה, פילאטיס מזרון ועוד. במקביל לשיפור היכולות הפיזיות והנראות הגופנית, האימון משפר מיקוד ברגע הנוכחי, ריכוז, כוונה, תשומת לב ונשימה נכונה.

קרא עוד »

מאמרים נוספים שיעניינו אותכם

כמה פעמים להתאמן בשבוע?

מרבית האוכלוסייה מודעת ליתרונות הבריאותיים מפעילות גופנית ואימונים סדירים. פעילות גופנית שומרת כנגד מחלות ואף משפרת בעיות בריאותיות הקשורות  ללב וכלי דם, סכרת, צפיפות עצם, מפרקים,

קרא עוד >

הרכב הגוף

סביב האימונים שומעים הרבה את המונח ‘מסה’ (‘מסה מלוכלכת’, ‘מסת גוף רזה’, ‘עלייה במסה טובה’, וכולי). אז כדי לתת קצת ביאורים הנושא, בואו נבין מה

קרא עוד >

!WORK FOR IT

שיעור ניסיון ללא התחייבות

השאירו פרטים או חייגו עכשיו 054-7275050