רובכם ודאי שמעתם על אימונים פונקציונאליים  אשר כובשים לאט אבל בטוח את עולם הספורט. זהו ספורט אשר משלב בתוכו אלמנטים רבים ומגוונים כגון: ריצות, קפיצות, שימוש ברצועות, מתח ותרגילים רבים ממריצים ומגוונים. מה שבטוח שמשעמם זה לא ויותר מכך, הם אפקטיביים מאוד.

כאן תוכלו למצוא אימונים פונקציונאליים בתל אביב לכל הרמות והגילאים. זהו ללא ספק ספורט שיכול להתאים לכולם.

מה מעניקים לנו אימונים פונקציונאליים?

  1. שריפת קלוריות – במהלך האימונים המתאמן מגייס שימוש של מספר קבוצות שרירים בתרגיל אחד. הם דורשים מאיתנו מאמץ גופני מוגבר ובעזרת אימונים אלו אנו מוציאים אנרגיות רבות. בעבודה הפונקציונאלית אנו נשרוף כמות גדולה יותר של קלוריות מאשר באימון רגיל בחדר הכושר, למעלה מ 300 קלוריות לשעת אימון אחת. במהלך אימון פונקציונלי אנו מעלים באופן משמעותי את קצב הלב ומוציאים אנרגיות רבות, לכן לאחר האימון לגופנו ייקח זמן מה להתאושש ולחזור למצבו ההתחלתי. גם תהליך זה המתחולל בגופנו לאחר האימון שורף קלוריות כשלעצמו. מתאמנים אשר מטרתם היא שריפת שומנים יקבלו תוצאה טובה יותר באמצעות שיטת אימון זו באופן חד משמעי.
  2. יציבה נכונה ועבודה על אימונים פונקציונליים תל אביבשרירים – במהלך האימונים קיימת עבודה רבה על שרירי הליבה. שרירים אלו מהווים עבור מתאמנים רבים נקודת תורפה מכיוון שלרב הם אינם חזקים מספיק. בכדי לחזקם יש לגייס אותם בעבודה לכל אורך הדרך. זהו יתרון משמעותי נוסף אשר אימונים אלו מציעים. בנוסף, המתאמן יפתח במידה ניכרת את טווחי התנועה, יכולותיו האירוביות, מהירות, שיווי משקל וקואורדינציה.

לסיכום

ניתן למצוא  אימונים פונקציונאליים תל אביב אשר משלבים למעשה את כל האלמנטים שרובכם מחפשים באימוני כושר אפקטיביים והם מתאימים ממש לכולם. אז קדימה!

פיטבוקס – מגוון אימונים שבטוח תרצו לצאת מהבית

אימון פונקציונלי

אימון פונקציונאלי בעצימות גבוהה.
מתאמנים על תפוקת עבודה. בלי גימיקים מיותרים – משקולות, משקל גוף, שעון עצר, ומאמנים תותחים שגורמים לך לעבוד ולהזיע כמו שצריך.

קרא עוד »
איגרוף קלאסי, אימוני איגרוף

אימון פיטבוקס

אימון פונקציונאלי המשלב תרגילים של ספורט זירה כמו איגרוף, קיקבוקס ואיגרוף תאילנדי. באימון מרימים משקולות ועובדים על תרגילי משקל גוף, עובדים בתחנות על זמן, מרביצים לשקי איגרוף ועובדים עם מאמן על כריות אימון.

קרא עוד »

מאמרים נוספים שיעניינו אותכם

כמה פעמים להתאמן בשבוע?

מרבית האוכלוסייה מודעת ליתרונות הבריאותיים מפעילות גופנית ואימונים סדירים. פעילות גופנית שומרת כנגד מחלות ואף משפרת בעיות בריאותיות הקשורות  ללב וכלי דם, סכרת, צפיפות עצם, מפרקים,

קרא עוד >

!WORK FOR IT

שיעור ניסיון ללא התחייבות

השאירו פרטים או חייגו עכשיו 054-7275050