עבודה נכונה לגוף חטוב ובריא

 ודאי שמעתם על אימונים פונקציונאליים  אשר כובשים את עולם הספורט. אימונים עם קפיצות, שימוש ברצועות אימון, ריצה, דופק גבוה ומה לא. הכל מהכל. אז הגיע הזמן לעשות סדר:

אימון פונקציונאלי: הכוונה היא שזהו אימון שבנוי כפונקציה של מה המתאמן צריך בשביל להשתפר. לדוגמה אימון פונקציונאלי של כדורגלן יכול לכלול ספרינטים עם כדורגל, ואימון פונקציונאלי של מחלים מפציעת ברך יכול לכלול תרגילי חיזוק לרגליים. 

 שיטת האימון פונקציונאלי לאוכלוסייה הכללית: אז אם אתם לא ספורטאים (והאמת שגם אם כן) אימון פונציונאלי זוהי שיטת אימון אשר משלבת בתוכה תבניות תנועה של שפיפה (סקוואט), תנועת ציר ירך (דדליפט), מכרע (לאנג’), פיתול (טוויסט), דחיפה (לחיצות כתפיים וחזה), משיכה (מתח, רצועות ועוד) והתקדמויות שונות (ריצה, חתירה ועוד). המשמעות היא שבמקום להתייחס רק לשרירים שעליהם עובדים כמו באימון חדר כושר מסורתי – אנחנו נעבוד על שיפור מרכיבי תנועה (לדוגמה משיכה) וכפועל יוצא על השרירים (לדוגמה הקודמת – שרירי הגב והידיים). הדגש הראשון הוא איך עושים את התנועה טוב יותר: חזק יותר, מהר יותר, יעיל יותר (לאורך זמן), והתוצאה הנלווית היא המראה הגופני

המסר העיקרי של שיטת האימון הפונקציונאלי: לחזור למקורות. בעבר (הרחוק) התאמנו בשביל להשתפר במקצוע מסויים – למשל להיות חייל טוב יותר, או להיות מתאבק טוב יותר. איפשהו בשנים האחרונות עם התפשטות מכוני הכושר המסחריים המסר הזה נאבד ולימדו אנשים “לעבוד על שרירים” או “לשרוף קלוריות”. אז נכון – שריפת הקלוריות באימון פונקציונאלי היא רבה וגבוהה מאוד, ופיתוח השרירים נעשה גם הוא בצורה אפקטיבית ומאוד פרופורציונאלית, אבל מה הפלא? כל השיטה בנויה על כך שמתאמנים על תנועות ומנסים להשתפר בתנועות, שהגוף שלנו נולד לעשות ולשם כך הוא נוצר 

 

אימון פונקציונאלי ומה הוא נותן

שיטת העבודה הנכונה, אימון פונקציונלי לא מפרידה בין החיים מחוץ למכון לבין העבודה במכון. מה בעצם נותנים לכם אימון פונקציונלי חיפה ומהו הרקע שמאחוריהם: הרעיון הוא לאמן את הגוף בצורה טבעית, להכין אותו הכי טוב לביצוע פעולות יום יומיות. החיטוב, שריפת קלוריות וכל היתר, מגיעים בעצם כנלווים לטכניקת האימון. 

:העקרונות המרכזיים

עבודה על תרגילים מורכבים המפעילים קבוצות שרירים רבות*

עובדים על מרכיבי תנועה ושיפור היעילות שבתנועה*

תנועה יעילה יותר = ניתן לבצע אותה בעומס (משקל) גדול יותר*

תנועה יעילה יותר = ניתן לבצע אותה בנפח (חזרות) גדול יותר*

תנועה יעילה יותר = ניתן לבצע אותה במהירות גבוהה יותר*

עבודה על טווחי תנועה מלאים – ולא רק מעמיסים על השריר. יוצרים איזון נכון ושיפור בטווחי התנועה (וכך משיגים גמישות)*

הרעיון הוא שהגוף צריך להיות מאומן לא רק כדי להרים משקל יותר כבד במכון. הגוף צריך להיות מסוגל לבצע את כל פעולות היום יום בתנועות נכונות, חלקות, ובכמה שפחות מאמץ – דבר המגיע מאימונים על תנועות נכונות

מוכנים לאתגר, של אימון בריא, מאתגר ולא מונוטוני? זה הזמן להתחיל! פיטבוקס – אימונים פונקציונליים, קרוספיט וטכניקות אימון מבוססות ספורט לחימה (קיקבוקס, אגרוף, אגרוף תאילנדי)

אולם פתוח

להתאמן לבד בצורה מקצועית. להשתמש בכל האמצעים שמועדון הכושר שלנו מציע באימון לפי בקשתך, עם מאמן שעובר ומתקן על אמת – כמעט כמו אימון אישי

קרא עוד »

Fit אימון פונקציונלי

אימון פונקציונאלי בעצימות גבוהה.
מתאמנים על תפוקת עבודה. בלי גימיקים מיותרים – משקולות, משקל גוף, שעון עצר, ומאמנים תותחים שגורמים לך לעבוד ולהזיע כמו שצריך.

קרא עוד »

מאמרים נוספים שיעניינו אותכם

מאמן אישי

בין אם אתם חסידי open gym או מכורים לאימוני קבוצות, יש כמה סיבות טובות לקחת לעצמכם מאמן כושר אישי. אז מצאנו לנכון לכתוב לכם את

קרא עוד >

אימון קיקבוקס מה זה?

אימון קיקבוקס – להשיג את המטרות שלכם אם המטרות שלכם באימון גופני כוללות את שיפור הכושר הגופני, עבודה על סיבולת, כוח, שיפור טווח תנועה, שריפת

קרא עוד >

!WORK FOR IT

שיעור ניסיון ללא התחייבות

השאירו פרטים או חייגו עכשיו 054-7275050

*שיעור ניסיון בעלות מוזלת – 50 ש”ח*